tash | Дата: Вівторок, 18.08.2015, 15:59 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| «Використання мультимедійної презентації на уроках англійської мови» – це тема, над якою я працюю у школі. Основним аргументом для використання мультимедійних презентацій на уроках для мене став вислів «Краще сто раз побачити, ніж один раз почути». В літературі не існує загальновизнаної класифікації презентацій за типом змісту та оформленням.Класифікування презентацій за ступенем їх «оживлення» різними ефектами виділяє такі групи: 1. Офіційна презентація –різного роду звіти, доповіді перед серйозною аудиторією, в якій необхідним є строгий дизайн, витриманість, єдиний шаблон оформлення для всіх слайдів, вимагається чітке структурування та розміщення на слайдах всіх тез доповіді. Саме офіційні презентації я використовувала у відкритих засіданнях родинного клубу «Ми разом», захисті досвіду у конкурсі «Учитель року-2015», захисті виховного проекту «Краса врятує світ». 2. Офіційно-емоційна презентація. Така презентація використовуєтьсядля двох цілей: передати слухачам деяку офіційну інформацію та надихати їх, переконати в чомусь. Наприклад, таку презентацію я використовую для проведення батьківських зборів. 3. «Плакати». В цьому випадку презентація складається тільки зілюстративного матеріалу. На слайдах – тільки ілюстрації з мінімумом підписів, комп’ютер використовується як звичайний слайдпроектор. Вся робота по поясненню змісту покладається на доповідача. Дуже бажаний єдиний шаблон оформлення. Презентації-плакати я використовую для учнів початкової школи для засвоєння лексики з різних тем. 4. «Подвійна дія». На слайдах презентаціїкрім зображень використовується текстова інформація. Вона може або пояснювати вміст слайду, або його «розширювати». При вивченні теми «Україна. Київ» у 6 класі, «Їжа» у 5 класі, «Освіта» у 10 класі я використовую саме цей вид презентації. 5. Інтерактивний семінар створюється дляпроведення семінару в режимі діалогу з аудиторією. Стають допустимими різноманітні анімації, рухомі малюнки, фотографії, що обертаються, об’єкти навігації, і особливо – розгалуження презентації: в залежності від відповідей слухачів, їх реакції на запитання і твердження. 6. Електронний роздатковий матеріал. Матеріал презентації має викладатися вичерпно докладно, оскільки у слухача немає можливості перепитувати доповідача. Додатковий матеріал може міститися у гіперпосиланнях або у спеціальних замітках до слайду. Цей вид я використовую при вивченні граматики на середньому та старшому етапі. 7. «Інформаційний ролик». Ролик має демонструватися самостійно і незалежно від доповідача та автоматично повертатися до його початку. Весь показ проходить в автоматичному режимі. Презентація містить матеріали інформаційно-рекламного характеру, наочні матеріали, розраховані на швидке сприйняття. Наприклад, така презентація може використовуватися на виховних годинах та на уроках. Добре, коли така презентація супроводжується дикторським пояснюючим текстом, що звучить з колонок. «Інформаційні ролики» я використовую на виховних годинах у 6 класі «Чорнобиль – за 10 хвилин до трагедії», «Найкращий відеоролик про Велику Вітчизняну війну», «Правила дорожнього руху» та на уроках англійської мови («Window on Britain», 10 клас, «Kyiv air video», 6 клас).
|
|
| |
alkasupersonic | Дата: Вівторок, 01.12.2015, 13:44 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Сайт супер ! Наталья, вы просто профессионал
|
|
| |
Tasya | Дата: Вівторок, 01.12.2015, 13:44 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Наталья Владимировна, продолжайте использовать мультимедийные презентации! У вас все очень хорошо получается! Как можно с вами связаться что бы задать пару вопросов ?
|
|
| |
Bodis1696 | Дата: Вівторок, 01.12.2015, 13:46 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Спасибо за информацию, получил 10 по Английскому
|
|
| |